Mededeling / Announcement:
January 30, 2023

Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!

Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!

Verplichte vergunningsroute rijden in belgie met tablet

Hier kunnen alle vragen gesteld worden over navigatie met en op Tablet en Smartphone met iOS (iPhone/iPad), Android of Mobile Windows
Johnhoutepen

Verplichte vergunningsroute rijden in belgie met tablet

Berichtdoor Johnhoutepen » 05 sep 2015 14:28

hallo

Mijn vraag is of er een programma is voor mijn android toestel waar mee ik een verplichte route kan maken (route maken op de pc mag ook als ik het daarna maar in mijn android toestel kan gebruiken) en daarna mee kan navigeren in mijn auto zonder gebruik te maken van een netwerk dus alleen via gps wat op mijn tablet zit
anders zou ik wel gebruik maken van osmand

met vriendelijke groet

john
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 05 sep 2015 18:49

2 methoden:
- Gebruik van een track en die volgen, mogelijk navigatie aanwijzingen, maar niet gegarandeerd. Wel geschikt voor offroad
- Route maken en die navigeren, met begeleiding.

De track is het makkelijkste, neem een willekeurige track van een website of zelfgemaakt bv via routeyou.com of Garmin BaseCamp en laad die naar het Android tablet via filetransfer, e-mail of cloud-schijf (dropbox bv) en gebruik programma's zoals OSMAND+, TwoNav, Viewranger en andere om de track te volgen.

In combinatie met TwoNav en het programma LAND zijn routes te maken. TwoNav kan tegen je praten
OSMAND+ kan stembegeleiding geven gedurende volgen van routes, bij tracks weet ik het even niet.

De 2de is heel lastig, mogelijk met TwoNav/LAND maar er is nu ook de MyRoute website en App. Hiermee kun je route maken in hun website of via de MyRoute app en die route in Sygic laden. Lees hier meer....
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Tablet en Smartphone navigatie”