Mededeling / Announcement:
January 30, 2023

Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!

Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!

Herinstallatie Mapsource

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
ivan

Herinstallatie Mapsource

Berichtdoor ivan » 09 jan 2023 17:52

Installatie van Mapsource na een herstelde crash van mijn Desktop windows 10. Ik weet dat Garmin Mapsource niet meer ondersteund maar ik heb al jaren gewerkt met Mapsource. Hopelijk ben ik ook aan het juiste adres want ik ben een fietser (75 jr). Ik ben in het herinstalleren zover dat ik op mijn PC een openfietskaart bestand heb en ook een Mapsource 6.16.3 maar daar zit die kaart niet in en ook geen andere kaart. Kan iemand mij helpen of verwijzen naar iemand die me na uren zoeken terug op weg kan helpen. Nog te vermelden dat ik in het bezit ben van de Garmin 1030 plus. (maar ook de verouderde 1000 en zelfs de Garmin 750).Met zeeeeeer veel dank voor de hulp.
AntoonR

Berichtdoor AntoonR » 19 jan 2023 17:14

Hoi Ivan,
Omdat er na 10 dagen niet is geantwoord op uw vraag, misschien helpt dit.
Ben ook een 70 plusser en werk ook al jaren met Mapource en open fietsmap,
Ik ben nu geen expert maar ik heb dit ook eens meegemaakt een paar jaar geleden en ik denk dat ik toen ergens de een bestand van open fietsmap moest kopiëren en ergens in plakken, deze map ( gmapsupp.img )
Ga eens naar deze website hier vind U veel informatie,
https://www.javawa.nl/jdm.html

met het programma Javawa device manager
ook instaleren, eerst uw gps toestel aansluiten op pc en daarna het programma opendoen,

verder kan ik U niet helpen,
succes

Terug naar “GPS en Kaart advies”