Mededeling / Announcement:
January 30, 2023

Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!

Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!

Etrex 22 x met voorgeinstalleerde kaart topoactive americas

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
cootjel

Etrex 22 x met voorgeinstalleerde kaart topoactive americas

Berichtdoor cootjel » 25 apr 2022 11:48

Ik heb een Etrex 22x gekocht via marktplaats daar staat een voorgeinstalleerde kaart TopoActive Americas op.
Is deze te gebruiken in europa als ik de europa kaart op de sd installeer?
Op de sd kaart heb ik de Topoactive west europa gezet die kan je als je garmin aansluit op computer lezen in basecamp maar als je hem aanklikt bij Kaarten geeft ie een foutmelding. bij JaVawa staat alles correct, geen foutmeldingen.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 apr 2022 07:32

Hoe ben je aan die TopoEuropa gekomen?
Wat is de foutmelding?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
cootjel

Berichtdoor cootjel » 27 apr 2022 18:02

Foutmelding is : Er is een foutmelding opgetreden bij een poging het Garmin TopoActive Eropa West kaartproduct te gebruiken
Ik heb hem van mijn andere Garmin etrex 20x gekopieerd.
Verder heb ik OFM Cv0405 en OFM SEv0405 geinstallerd om de route van benjaminse van salzburg naar trieste via Ljubljana te fietsen maar zijn die niet te zwaar om op te fietsen?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 apr 2022 19:27

Ik zou die TopoActive gewoon weggooien en de OFM gebuiken. Wat kan helpen is kaart detail een nivootje lager te zetten, zodat bij uitzoomen er snellen minde details worden getoont.OFM kaarten zijn het beste om op te fietsen.

Let wel op routeringsinstellingen als je met routes rijd en OFM, gebruik Auto (car) of fiets.maar in beide gevallen zonder snelwegen vermijden. Bij volgen tracks maakt dit niet uit.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS en Kaart advies”