Mededeling / Announcement:
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
Met JaVaWa Device Manager virtualiseren: Wat en Waarom
-
Re: Met JaVaWa Device Manager virtualiseren: Wat en Waarom
Ik krijg geen virtuele schijf te zien, in JVWDM. Wat doe ik verkeerd?
Als de virtuele schijf zichtbaar is voor JaVaWa Device manager dna zou het nog een probleem met de product cache van baseCamp kunnen zijn, en die
kan alleen handmatig opgeschoond worden.
Onderstaande ins uit mij hoofd, dus namen kunnen iets afwijken
Open een Terminal venster en type daar regel voro regel in en na ieder regel controleren of er geen foutmelding is.
cd Library\Caches\com.garmin.BaseCamp
ls -al #---> nu moet de Product Cache folder zichtbaar zijn. Indien niet, niet met onderstaande verdergaan!
rm -fR productcache
Start nu BaseCamp weer en kijk of de kaart nu wel herkend word.
kan alleen handmatig opgeschoond worden.
Onderstaande ins uit mij hoofd, dus namen kunnen iets afwijken
Open een Terminal venster en type daar regel voro regel in en na ieder regel controleren of er geen foutmelding is.
cd Library\Caches\com.garmin.BaseCamp
ls -al #---> nu moet de Product Cache folder zichtbaar zijn. Indien niet, niet met onderstaande verdergaan!
rm -fR productcache
Start nu BaseCamp weer en kijk of de kaart nu wel herkend word.
Marco.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”