Bij het aan schaffen van een nieuwe Garmin gps Edge 1030 plus, en na een maand een backup te maken van mijn toestel met Javawa Device Manager, ontdekte ik het volgende: D6016070A - D6017070A - D9499000A - D46771801 - D77860501 - gmapdem - gmapdem1 en gmapprom5 staan in het rood en zijn beschadigde bestanden.
Is er een mogelijkheid om deze bestanden weg te doen of te herstellen?
Groeten,
Rudy
Mededeling / Announcement:
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
Backup Edge 1030 plus met Javawa Device Manager
-
Ik zou het even zo laten, maakt een rapport en plaats de link van het rapport hier, dan kunnen we kijken of het klopt wat JDM zegt.
Marco.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
.
-
De link voor het rapportrapport: http://jdm.javawa.nl/Ejhy
Op mijn toestel staan deze bestanden ook aangeduid als beschadigd.
Zou het kunnen dat ik daardoor op mijn edge 1030 bij een rit (koers) af en toe het scherm wit wordt met links rechts een zwarte lijn, dit duurt maar één à twee seconden en de route is daar terug. Het driehoekje waar ik mij bevind en de richtingspijlen blijven wel zichtbaar, maar de kaart loopt weg.
Ik heb dat bij mijn edge 830 ook. heb alles al uitgetest, andere kaarten, sgpsmodus met gps, gps-galileo of gps-glonass.
Dit is misschien een fout bij Garmin?
Rudy
Op mijn toestel staan deze bestanden ook aangeduid als beschadigd.
Zou het kunnen dat ik daardoor op mijn edge 1030 bij een rit (koers) af en toe het scherm wit wordt met links rechts een zwarte lijn, dit duurt maar één à twee seconden en de route is daar terug. Het driehoekje waar ik mij bevind en de richtingspijlen blijven wel zichtbaar, maar de kaart loopt weg.
Ik heb dat bij mijn edge 830 ook. heb alles al uitgetest, andere kaarten, sgpsmodus met gps, gps-galileo of gps-glonass.
Dit is misschien een fout bij Garmin?
Rudy
Ik zie geen foute bestanden, JDM laat geen fouten kaarten zien. Enige wat ik zie is dat er veel kaarten in staan en dat je waarschijnlijk heel veel kaarten tegelijk hebt aanstaan, wat op zich als er geen overlap is geen probleem hoeft te zijn, maar kan wel verklaren dat soms je scherm niet snel genoeg bijwerkt. Zlef zet ik geocode en dem altijd uit
De bestanden in de backup waren dus fout, maar niet de bestanden in je toestel lijtk het zi. Dan is het maken van backup mislukt?
De uitzondering van overlappende kaarten is de Openstreet_BEl, als die tegelijk met garmin Cycle Map West (denk ik) aan hebt staan, dan moet 1 van de de 2 uit. En naast West dus ook Geocode en DEM en TraiForks (mits dat een EU versie is).
De bestanden in de backup waren dus fout, maar niet de bestanden in je toestel lijtk het zi. Dan is het maken van backup mislukt?
De uitzondering van overlappende kaarten is de Openstreet_BEl, als die tegelijk met garmin Cycle Map West (denk ik) aan hebt staan, dan moet 1 van de de 2 uit. En naast West dus ook Geocode en DEM en TraiForks (mits dat een EU versie is).
Marco.
.
.
-
Hartelijk bedankt voor de goede heldere uitleg die mij geruststeld.
Geocode en Dem zal ik uitzetten, alle andere kaarten staan uitgeschakeld.
Staat ingeschakeld: INTL Standard Basemap, NR en Garmin Cycle Map EU 2021, West.
Nogmaals hartelijk dank.
Grtn,
Rudy
Geocode en Dem zal ik uitzetten, alle andere kaarten staan uitgeschakeld.
Staat ingeschakeld: INTL Standard Basemap, NR en Garmin Cycle Map EU 2021, West.
Nogmaals hartelijk dank.
Grtn,
Rudy
-
Ik heb vandaag nog een paar testjes gedaan met het scherm dat voor een paar seconden wit wordt met een paar zwarte strepen.
Dit gebeurt enkel in een rit instelling "3D-modus", bij "koers boven" en "noord boven", werkt het scherm normaal en valt het scherm niet weg.
Dit even ter informatie.
Rudy
Dit gebeurt enkel in een rit instelling "3D-modus", bij "koers boven" en "noord boven", werkt het scherm normaal en valt het scherm niet weg.
Dit even ter informatie.
Rudy
Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”