Virtueel toestel

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
andelva

Virtueel toestel

Berichtdoor andelva » 27 nov 2021 18:59

Hallo,
Omdat mijn nieuwe topo Spanje enkel op SD kaart staat voor in de Oregon700, heb ik zoals ergens beschreven wordt, een virtueel toestel aangemaakt en daar de topo spanje gevirtualiseerd. Dit lukt, maar nadien is dit virtueel toestel weer verdwenen. Dit had ik nu al 2 keer voor. Heeft het te maken met bv het overzetten van OFM naar de Oregon, of een update van de Windows computer of iets anders.... Ik weet het niet.
Heeft iemand anders dit ook zo voor? Kan ik dit virtueel toestel ergens op de laptop terugvinden of is het definitief verdwenen? Bedankt voor jullie hulp. Grtjs
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 nov 2021 19:33

De virtual drive maak je 1 keer, maar na herstarten computer uit uit/in loggen dien je wel de schijf weer te activeren c.q. te starten.

Daar wordt dacht ik ook een start bestand voor aangemaakt.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
andelva

Berichtdoor andelva » 27 nov 2021 20:19

Bedankt voor de snelle reaktie.
En hoe herstart ik deze dan? Start bestand aanmaken?
Grtjs
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 28 nov 2021 20:21

Tijdens aanmaken heeft u 2 vragen beantwoord:
1. grote van schijf
2. naam van de schijf.

Zoek nu naar het bestand "naam van de schijf activeren.cmd" en misschien zonder quotes (") zoeken

Hierbij is het laatste deel van de naam: activeren.cmd belangrijk. als u deze aan uw opstart folder toevoegt, wordt de schijf elke keer autumatische gestart als zich op de computer aanmeld (na een herstart).

https://support.microsoft.com/en-us/win ... 3c295d89dd
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
andelva

Berichtdoor andelva » 06 dec 2021 21:09

Dankjewel voor uw hulp. Grtjs

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”