Mededeling / Announcement:
January 30, 2023

Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!

Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!

montana 700 time out probleem

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
patrick1

montana 700 time out probleem

Berichtdoor patrick1 » 18 jun 2022 11:13

Hallo
Ik heb problemen met mijn montana 700
wanneer ik de time out voor mijn scherm instel valt deze niet meer volledig uit vroeger werd het scherm zwart nu blijft het echter nog een beetje verlicht.
Indien ik het scherm automatisch laat vergrendelen valt de verlichting wel volledig uit en krijg ik wel een zwart scherm.
Ook krijg ik telkens meldingen als 'koersfout' en 'op koers
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 jul 2022 13:00

Qua scherm klinkt al een software bug, mogelijk dat een hard reste het oplost.

De koersfout is een instelling in de marine instellingen (koersfout) die je kijkt aanpassen of uitzetten. Ik zet die vaak op 70m, zodat als je niet meer op de track/spoor zit je een waarschuwing krijgt als je er van afwijkt. Meestal omdat ik niet zit op te letten en ff fout loop/fiets.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”