geluid bij navigatie van routes

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals; Dakota 10, 20, eTrex Touch 25, 35 de Oregon 200, 300, 400, 450, 550, 600, 650 de Montana 600, 650 modellen en de BMW Navigator Adventure (de toestellen met aanraakscherm).
StevenVL

geluid bij navigatie van routes

Berichtdoor StevenVL » 09 mar 2021 09:10

Beste,
even een vraagje,
ik gebruik mijn etrex touch 35 voor wandelingen, waarbij ik op voorhand op mijn pc een route uitstippel via bv routeyou.com (meestal een lus met zelfde vertrek- en eindpunt), deze dan download naar mijn toestel als gpx-bestand, maar op dit moment is dat nog gewoon een spoor. Via BaseCamp maak ik van dit spoor dan een route, waarbij er wel routeaanwijzingen bij komen, maar op het toestel zelf komt er niet bij elke afslag of route-aanduiding een waarschuwings-signaal, waardoor ik weet dat ik moet afslaan of een bepaalde richting uit moet.

Is er een mogelijkheid om dit ergens in te stellen, of moet ik de routes op een bepaalde manier aanmaken waardoor er wel een duidelijke navigatie en bijhorende signalen mogelijk zijn, zodat ik niet constant op het gps-toestel zelf moet kijken, maar enkel bij een geluidssignaal.

Alvast bedankt moest er mij iemand hier mee kunnen helpen, of tips geven hoe ik de navigatie beter kan leren gebruiken.

met vriendelijke groeten,
Steven
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 17 apr 2021 15:21

Bij wandelingen gebeurd dat inderdaad dat afslag informatie niet word weergegeven. Bij fietsen gaat het wel bijna altijd goed, weet het niet helemaal zeker, maar het kan te maken hebben met de snelheid en bij wandelen is dat dan soms te laag.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Dakota, eTrex Touch, Oregon, Montana”