Mededeling / Announcement:
January 30, 2023

Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!

Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!

Probleem Schuberth M1 SRC en GPS toestel

FAQ's over Bluetooth headsets
LX125

Probleem Schuberth M1 SRC en GPS toestel

Berichtdoor LX125 » 17 feb 2019 09:54

Ik heb volgend probleem met mijn SRC systeem : Ik krijg geen instructies van de GPS.
Als ik de SRC en de GPS (Nuvi 510) verbind, krijg ik te horen : "GPS connected" doch ik krijg geen instructies tijdens het rijden.

In de Cardo app is er de mogelijkheid om de A2DP/IC prioriteit te wijzigen in "intercom" of "A2DP". Deze staat momenteel op "Intercom".

Wat kan er fout zijn ?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 17 feb 2019 17:57

Met intercom zou het horen te werken. Mits de nuvi en src compaitible zijn, er zit namelijk een flinke generatie kloof tussen deze 2.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Headsets”