Mededeling / Announcement:
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
Ontbrekende verkeersinformatie
Ontbrekende verkeersinformatie
Sinds begin februari is de afrit 1 in Merksem afgesloten komende uit het noorden. Volgens wegen en verkeer is dit ingevoerd in de database die GPS-fabrikanten gebruiken. Het lijkt mij sterk dat TomTom, in mijn geval, dit niet zou gebruiken terwijl ik voor andere wegenwerken wel meldingen krijg. Weet iemand van jullie hoe ik de vraag kan stellen aan TomTom? Ik kom nergens een webpagina tegen waar ik dergelijke vraag kan stellen. En als ik mijn vraag kan stellen aan de "assistent" krijg ik als antwoord allerlei links waar ik niks mee kan doen in dit geval.
Terug naar “GPS Toestellen overige”