Problemen Zumo 346

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
LX125
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2011 15:06

Problemen Zumo 346

Berichtdoor LX125 » 11 okt 2021 12:38

Ik heb deze problemen enkele keren voorgehad met mijn toestel Zumo 346 :

*Toestel valt uit tijden rijden en herstart naar originele spoor en navigatie. De batterij van het toestel was opgeladen.

*Kaart laad enorm traag en de route weergave komt niet direct. Ook niet na herstart van de rit, noch herstarten toestel, noch opnieuw importeren en converteren van het spoor.

*Kaart/scherm/route kan niet volgen met de gereden rit. Hetgeen je effectief rijdt/positie komt niet overeen met de kaart. Ook na even te stoppen duurt het een tijd tot de GPS de effectieve positie heeft.

*Dit probleem lost zich op na een tijd. Op een gegeven moment in de rit zijn alle problemen over en werk het toestel zoals het moet.

Ik heb nu een soft reset gedaan maar heb dit nog niet kunnen testen.

Javawa Device Manager gaf geen corrupte files aan.

Zijn er nog gebruikers van dit type toestel die dit probleem meemaken ?

Eventuele suggesties ?

Dank bij voorbaat.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers