Ik heb track opgeslagen als. gdb
Nu wil ik die track opslaan als .gpx
Hij staat nu op het bureaublad als .gpx maar het bestand is leeg. Blank icoon
Als hij vraagt om dit bestand te openen heb ik alleen MapSource application en geen MapSource.exe
Hoe kom ik aam MapSource .exe
Het vreemde is dat wanneer ik de track opsla als .gdb hij het icoon heeft van Map Source en als ik het opsla als .gpx het icoon blank is.
Als ik dit open dan zegt Garmin dat het geen geldig MapSource bestand is.
Mededeling / Announcement:
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
January 30, 2023
Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!
Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!
Map source 6163
Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”