Mio 605: paarse wegen

FAQ voor alle Navigatie toestellen die niet in de andere forum delen passen.
Bart Lode

Mio 605: paarse wegen

Berichtdoor Bart Lode » 03 aug 2019 09:04

Hallo,

Iemand een idee waarom sommige wegen in het paars staan op de map, en of je deze vervelende optie kan uitschakelen?

Grtn

Bart
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 05 aug 2019 20:58

Ik kom er niet helemaal uit, de handleiding is hier niet helemaal duidelijk in, maar ook in de handleiding zijn die paarse wegen te zien. Het is vermoedelijk iets met Strava en voorkeurpaden en/of (ja hoe heet dat wedstrijdrijden met strava ook alweer), owh, segmenten.

Strava uitzetten?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Bart Lode

Berichtdoor Bart Lode » 17 aug 2019 11:27

Alvast bedankt voor uw reactie en opzoekingswerk. De handleiding is daar inderdaad niet geheel duidelijk in. En het heeft mijn inziens ook niks met hoofdwegen te maken. Ergens heb ik iets gelezen over knooppunten maar ook dat is niet geheel duidelijk.

Het toestel zelf ben ik niet tevreden over, veel te groot en het duurt soms een eeuwigheid (meer dan 5 min) om verbinding te maken met de satellieten en op plaatsen waar je het niet verwacht verliest hij zijn verbinding terwijl mijn oudere mio (315) daar geen last van had.

Bij mio zelf raadden ze mij een update aan voor een snellere verbinding en meer stabiliteit maar ook dit bracht niet veel soelaas.

De achterliggende reden van die paarse wegen blijft me wel interesseren. Wie weet is het een interessant weetje waardoor je de map anders gaat bekijken.

Grtn

Bart

Terug naar “GPS Toestellen overige”