Hi,
als ik een route in de bergen heb geplanned, dan wil ik graag het totale hoogte verschil weten in die route.
In de grafiek zie ik wel het hoogte profiel , maar als ik meerdere keren omlaag en weer omhoog ga dan wil ik graag van te voren weten hoeveel ik in totaal ga stijgen. Dus het verschil tussen het laagste en hoogste punt is niet voldoende,
Graag advies.
ps. ik heb iets voorbij zien komen over en Track analyzer, maar ik zoek eigenlijk een Route Analyzer.
Totale hoogte verschil in geplande route
Totale hoogte verschil in geplande route
Oregon 600
Gebruik je BaseCamp voor Mac of voor Windows?
Marco.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.
.
Marco, sorry voor de late reactie.
Ik gebruik Basecamp.
Vriendelijke groet.
Ik gebruik Basecamp.
Vriendelijke groet.
Oregon 600
In BaseCamp, in de hoogte grafiek kun je 2 punten kiezen, zet die ver uit elkaar, dan krijg je onder de grafiek te zien wat de stijging en daling is over het geselecteerde deel van de route of track.
Marco.
.
.
Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”