SD kaart van Garmin Streetpilot C330 verprutst

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
rosv83

SD kaart van Garmin Streetpilot C330 verprutst

Berichtdoor rosv83 » 03 okt 2018 12:09

Hallo, ik heb de SD kaart van mijn Garmin Streetpilot C330 uit 2005 verprutst, waardoor de SD kaart nu leeg is. De kaart van Europa, die er eerst op stond maar alleen geupdate moest worden, is er nu dus af. Ik ben een echte leek op het gebied van navigatie. Ik had geen back up. Ik heb de USB kabel waarmee ik het apparaat op de computer kan aansluiten niet meer. Staat er een kaart op het apparaat zelf, of staat dit alleen op de SD kaart? Ik weet dat het een oud apparaat is, maar hoe kan ik dit probleem oplossen? Is het nog op te lossen? HELP!
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 okt 2018 06:57

Je kunt proberen met Garmin Express op de computer (eerst installeren) of deze de kaart wil terug zetten. Maar mogelijk is je 13 jaar oude kaart niet meer ondersteund. Dan blijft er niet veel over om een nieuwe gps te kopen. Rond de 100 euro.

Ik heb geen backups van kaarten van 13 jaar geleden meer.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS en Kaart advies”