Aantal tracks en trackpunten

FAQ's voor Garmin zumo 210, 220, 340, 350, 390, 400, 450, 500, 550, 660, 590, BMW Navigator, zumo, IV, V en diverse nüvi en dezl modellen.
Airhead

Aantal tracks en trackpunten

Berichtdoor Airhead » 09 apr 2018 09:28

Ik heb pasgeleden een tweedehands Zumo 350LM gekocht. Voornamelijk ook vanwege de mogelijkheden met (off-road) tracks waarover ik had gelezen.
Deze Zumo heeft softwareversie 4.2.0 en GPS-firmware versie 6.17.10.
Het plaatsen van de tracks in de Zumo gaat probleemloos en de tracks zijn ook zijn ook zichtbaar in het "Sporen" menu en op de kaart in de Zumo.
Ik wil later dit jaar een meerdaagse off-road toer in Spanje gaan rijden.
Ik kan echter nergens vinden (waarschijnlijk niet goed gezocht...) hoeveel tracks en trackpunten per track er op de Zumo 350LM kunnen worden opgeslagen voor een meerdaagse off-road rit.
Weet iemand dit?
Alvast bedankt!
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 09 apr 2018 20:29

Het maximaal aantal gelijktijdig geïmporteerde track weet ik zo niet, maar je kunt vele tracks laden in de zumo 350, en pas als je ze nodig hebt importeren in de opgeslagen lijst, dus wat dat betreft heel erg veel tracks.
Trackpunten zijn voor veel toestelen maximaal 10.000, ik probeer daar meestal niet in de buurt te komen, tussen de 2000 en 3000 voor tracks is meestal prima. En is een toestel ook sneller klaar met het verwerken ervan.

In de Reisplanner is het maximum 200 trips. Meesten van ons lopen eerder tegen grenzen aan van de 1000 Waypoints en dan wordt het tijd om daar Poi's van te maken.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin zumo & nüvi & dezl”