Kaart niet zichtbaar

FAQ's over City Navigator, Topo en OnRoute kaarten, POI's (Nuttige Punten) en overige software onderwerpen.
Dagini
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 mar 2013 16:16

Kaart niet zichtbaar

Berichtdoor Dagini » 04 nov 2017 15:29

Om welke reden dan ook maar een kaart die op een sd kaart staat in mijn etrex30 is niet meer zichtbaar in Basecamp
Heb met javawa divice manager gekeken naar de sd kaart en deze geeft aan dat de kaart zichtbaar is voor Basecamp
als ik Basecamp open en mijn toestel aansluit lijkt hij de kaart te laden maar toch is de kaart niet zichtbaar!
heb reeds een eerder met javawa gemaakte backup teruggezet maar dit was geen oplossing
wat kan de reden zijn?
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2529
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 nov 2017 16:08

Werk je me een Mac of Windows computer?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Dagini
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 mar 2013 16:16

Berichtdoor Dagini » 04 nov 2017 16:36

Sorry vergeten Win10
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2529
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 nov 2017 20:55

Bij Mac computers wil de product cache nog wel eens beschadigen, onder windows zelden.

Probeer eens de TileCache te wissen van BaseCamp (kaartdeel cache), in JDM en GMTK zitten hier mogelijkheden voor in het Extra menu. Dus BC afsluiten en dan de Cache wissen en daarna BaseCamp weer starten. eTrex kan aangesloten blijven.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Dagini
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 mar 2013 16:16

Berichtdoor Dagini » 05 nov 2017 16:53

Dit maakt geen verschil
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2529
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 05 nov 2017 17:29

Probeer deze folders eens te vinden:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\CardProductCache\
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\DeviceCache\
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\ProductDataCache\
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Garmin\BaseCamp\TileCache\

En verwijder ze dan alle vier, daarna BaseCamp weer opnieuw opstarten en opnieuw proberen.

Ik ga er wel vanuit dat BaseCamp de gegevens van de eTrex zelf (routes, waypoints, tracks) nog wel kan lezen, anders is het een usb/basecamp probleem.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Dagini
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 mar 2013 16:16

Berichtdoor Dagini » 06 nov 2017 09:03

Bedankt Marco dat was de oplossing
nu is alles weer zichtbaar

Terug naar “Kaarten, POI's en overige”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers