Basiskaart zumo660 weer terug!

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
PIET VAN DER HORST

Basiskaart zumo660 weer terug!

Berichtdoor PIET VAN DER HORST » 30 nov 2012 12:04

Hallo ,
Ik heb de basiskaart toegestuurd gekregen,deze heb ik uit gepakt en ik heb mijn toestel aangesloten.En nu heb ik op herstel gedrukt van javawa en hij gaat niet verder. want hij vraagt selecteer en daar druk ik dan op en kom ik in een bestandje, en druk ik op zo,n bestandje en is deze leeg en dan gebeurt er niets Nu moet ik wel zeggen ik ben een slecht met computers. Wat doe ik fout en kan iemand mij helpen hoe het verder moet. Alsjeblieft.
Gr. Piet.
P.S. de bestandjes die ik van Garmin toegestuurd gekregen die heb ik wel uitgepakt,want ik druk op rechts van de muis en op uitpakken dus dat moet goed zijn.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 30 nov 2012 19:46

Nee, geen JaVaWa programma's gebruiken, maar handmatig kopiëren.

De GMAPBMAP.IMG (mogelijk alleen GMAPBMAP) dien je via de verkenner te kopiëren naar de ZUMO:\Garmin\ folder.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
PIET VAN DER HORST

Berichtdoor PIET VAN DER HORST » 01 dec 2012 14:59

Marco schreef:Nee, geen JaVaWa programma's gebruiken, maar handmatig kopiëren.

De GMAPBMAP.IMG (mogelijk alleen GMAPBMAP) dien je via de verkenner te kopiëren naar de ZUMO:\Garmin\ folder.

Marco,
Bedankt voor de tip ,alles werkt weer.En ik heb gelijk weer wat geleerd
met de deze tip wat computeren aangaat.
Gr.Piet. :oops:
Tjerk

Berichtdoor Tjerk » 02 jun 2017 11:33

Beste Piet,

Ik heb het zelfde probleem, zou je dit bestand ook aan mij beschibaar willen stellen?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 jun 2017 17:05

Ze staan allemaal hier: viewtopic.php?f=39&t=927
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

.
Tjerk

Berichtdoor Tjerk » 02 jun 2017 18:22

Bedankt Marco,

Ik heb hem geinstalleerd. Hoe kan ik in de zumo 660 zien of ie er in zit? Ik zie hem namelijk niet. Wanneer ik een previeuw doe van een route duurt het ook erg lang voor dat de kaart met de route in beeld komt... minuten.
Bijlagen
IMG_0598.JPG
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 jun 2017 21:52

In de zumo 660 zie je dat niet bij kaart info, maar JaVaWa Device Manager vertoond geen foutmelding voor de basiskaart meer, dit laatste is het bewijs.

Dat tonen op d ekaart lang duurt, ligt niet direct aan de aanwezigheid van deze basiskaart, maar meer aan de langzame processor van de zumo660
Marco.

.

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”