te weinig geheugen??

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Lo

te weinig geheugen??

Berichtdoor Lo » 30 jul 2013 10:43

Via MapInstall kan ik zonder problemen verschillende kaarten op een 4 gb sd kaart zetten.

Als ik echter de topokaarten van Frankrijk wil samenvoegen krijg ik een vreemde foutmelding.
"De kaartenset is ongeveer 186.9 MB, maar slechts 8070.2 MB is beschikbaar op de bestemming.
Kies minder kaarten en probeer het opnieuw."
Je zou toch denken dat er voldoende ruimte is. Het zijn normale .gmap bestanden. Heb de sd kaart geformatteerd.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 30 jul 2013 19:55

Hier gaat MapInstall inderdaad flink de mist in.

Ik zou in dit geval een virtuele microSD nemen en dan naderhand het bestand via JaVaWa Device Manager installeren of met de hand (verkenner/finder).

Let op dat je ook het SQL bestand mee kopieert, owh die word alleen gemaakt als MapInstall herkent dan het een GPS is die Active Routing ondersteund, dus wel een virtuele Oregon ervan maken (GarminDevice.xml op de virtuele microSD (laten) plaatsen).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 30 jul 2013 21:00

Welke versie van de topo FR is het? Een bepaalde versie had dit probleem, wat veroorzaakt werd door een corrupt kaartsegment.
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”