Track verdelen over meerdere SDkaarten

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Gpsvmax

Track verdelen over meerdere SDkaarten

Berichtdoor Gpsvmax » 24 apr 2013 15:44

Ik heb een GPSMAP60CSX (20 tracks-500 punten).
Mijn fietstocht is te lang en ik heb de hele tocht opgedeeld in 3 stukken en een aanrijroute.
- De kaarten worden naar de SDkaart geschreven maar de tracks naar de GPSMAP60CSX.

Als ik onderweg een nieuwe sdkaart steek krijg ik de bijbehorende tracks dus niet te zien.

Hoe krijg ik de verschillende kaarten samen met de bijbehorende (deel) tracks op een SD kaart ? Zodat ik onderweg alleen maar (zonder pc) de sdkaart hoef te wisselen.

Ik wil dus 4 sdkaarten maken, elk met dezelfde kaarten maar met op elk een ander deel van de track.

dank

Max
Gpsvmax

Berichtdoor Gpsvmax » 25 apr 2013 08:15

Ik heb inmiddels begrepen dat dit bij de GPSMAP60CSX niet mogelijk zou zijn.

dank,

Max
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 25 apr 2013 13:57

Wat overblijft is van de track een kaart maken met JaVaWa IMGfromGPX programma

Niet al te moeilijk en word als overlay gebruikt. Geen route om te navigeren, maar wel een extra referentie.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Gpsvmax

Berichtdoor Gpsvmax » 25 apr 2013 16:30

Dank Marco,

Ik ben er mee aan het stoeien. Het lukt me nog niet om de OSM kaart en de transparantie kaart samen te versturen. Nu even wat puzzelen dus.

dank

Max
Gpsvmax

Berichtdoor Gpsvmax » 26 apr 2013 16:07

Via Mapsource ging het wel.
Opgelost dus.

dank

Max
Penguin
Contacteer:

Berichtdoor Penguin » 14 jul 2016 18:53

Marco schreef:Wat overblijft is van de track een kaart maken met JaVaWa IMGfromGPX programma

Niet al te moeilijk en word als overlay gebruikt. Geen route om te navigeren, maar wel een extra referentie.

Dan heb ik dit programma verkeerd begrepen.
Ik meende dat je er mee een bruikbare kaart mee kon maken.
Ik probeer een grensoverschrijdende (Dus meerdere maps) trip te plannen via basecamp.
Daar je in basecamp maar 1 map kan openen had ik het plan om een ruwe gpx te maken in bv tyre, om dan via imgfromGPX een bruikbare garmin map te maken om verder in detail de route uit te stippelen.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 16 jul 2016 12:53

In BaseCamp kun je de ruwe track gewoon op de kaart tonen en dan een route maken. Wel bij elke grensovergang naar andere kaart in je route een onderbreking maken en dan wisselen van kaart en met nieuwe route verder gaan.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”