Instellen hoogteprofiel in Basecamp

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Piet Paaltjes

Instellen hoogteprofiel in Basecamp

Berichtdoor Piet Paaltjes » 28 feb 2017 11:03

Beste forumleden,

Als ik in Basecamp op hoogteprofiel klik krijg ik op de verticale as graden in plaats van meters. Hierdoor krijg ik een grillige grafiek terwijl ik vroeger een mooi overzicht in meters kreeg. Linksboven in het scherm staat koers over de grond en kan als ik het icoon aanklik niet wijzigen. Weet iemand raad?. Alvast bedankt voor je reactie.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 01 mar 2017 12:14

Alleen door het veld op hoogte te zetten is het te herstellen. Dit klinkt als een BaseCamp fout, of een probleem in de track.

Gebeurd dit nu met elke track? Zo ja, BaseCamp verwijderen van computer en opnieuw installeren.
Maak wel vooraf een database backup, en probeer die te herstellen voordat je basecamp verwijderd.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Piet Paaltjes

Berichtdoor Piet Paaltjes » 02 mar 2017 17:24

Marco schreef:Alleen door het veld op hoogte te zetten is het te herstellen. Dit klinkt als een BaseCamp fout, of een probleem in de track.

Gebeurd dit nu met elke track? Zo ja, BaseCamp verwijderen van computer en opnieuw installeren.
Maak wel vooraf een database backup, en probeer die te herstellen voordat je basecamp verwijderd.

Bedankt, ga ik doen.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”