Routebeschrijving printen van .GPX bestand.

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Lo0ntje

Routebeschrijving printen van .GPX bestand.

Berichtdoor Lo0ntje » 25 nov 2016 14:16

Hallo allemaal,

Via afstandmeten.nl heb ik een route gemaakt, graag zou ik hiervan een routebeschrijving printen en niet alleen het zichtbare kaartje, zoals met deze website kan. (er kan een .gpx, .kml en .tcx bestand gedownload worden)

Weet iemand een website waarmee een routebeschrijving uitgeprint kan worden? (sla .. rechtsaf, daar rechtdoor ect.)
*Ik heb het geprobeerd met basecamp, maar daar heb ik alleen een wereldkaart en pakt hij helaas als ik dubbelklik geen routebeschrijving als tab)

Tevens heb ik in MyMaps het .GPX bestand geupload om te zien of ik de route kon 'afspelen' als navigatie. Helaas lukte mij dit niet. Is hier een mogelijkheid voor?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 25 nov 2016 20:04

Probeer het eens met Routeyou.com website.

Ik weet niet wat voor routes je maakt, waarschijnlijk om te fietsen of wandelen. Met RoutYou kun je instructies printen. Plannen kun je rechtstreeks op hun site doen, maar je kunt ook uploaden van andere tracks.

Met BaseCamp lukt het ook wel, maar dan zul je eerst de tracks die je van Afstandmeten download naar een route dienen te converteren (spoor naar route) vertalen, met de juiste kaart en instellingen en dan de route herberekenen, verschillen wegwerken, etc.

Een andere mogelijkheid is het programma Tyre, daarmee zijn ook aanwijzingen te printen, programma is echter meer voor auto/motor rijders en niet voor fietsen in Nederland.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Polleke

Berichtdoor Polleke » 26 nov 2016 09:40

Download de gratis openstreetmaps/fietsmap voor Garmin ,als deze geïnstalleerd is in basecamp kan je de route laden(GPX) en dan kan je deze uitprinten als kaart en routebeschrijving
Polleke met Pan Europeaan +BMW 1150gs met zumo 550+Zumo 390+Tripy I+TRIPY II+routerol
Lo0ntje

Berichtdoor Lo0ntje » 27 nov 2016 10:42

Hartelijk dank voor de reacties!

Het is gelukt =D

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”