Anders om werken

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Maltje

Anders om werken

Berichtdoor Maltje » 13 jun 2016 10:21

Is het mogelijk een route van basecamp in google maps te openen?
Dus omgekeerd te werk gaan?
Ik heb een route gemaakt,nu wil ik slaapplaatsen toevoegen maar ik vind dit in basecamp niet echt overzichtelijk.Ik gebruik onroute kaart en daar moet je veel inzoomt om een dorp/stad te zien.
In google maps lijkt dit makkelijker.

mvg
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 14 jun 2016 02:31

Via GPS Vizualiser is het mogelijk om een route uit BaseCamp naar Google Maps te krijgen. Mogelijk dat het in Google Maps dan wel een track is geworden, weet dat zo even niet meer uit mijn hoofd.

Maar als je routes wilt maken en hotels wilt zoeken, dan kun je beter direct in Google Maps beginnen en dan naar BaseCamp converteren.
Of het progamma Tyre of ITN Convertor gebruiken (en waarschijnlijk ook MyRouteapp).

Bv, rouet maken in BaseCamp, dan in Tyre laden (de route) en daar dan de hotels erbij zoeken, dan de route weer opslaan. Ben even kwijt of de waypoints dan ook worden opgeslagen, of dat die perse in een route moeten zitten dan, probeer dat eens uit. Zoeken in Tyre en ITN Convertor (en Google Earth) is op basis van google (maps).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”