afslagbegeleiding Edge 1000

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Michel_lc

afslagbegeleiding Edge 1000

Berichtdoor Michel_lc » 08 jun 2016 14:04

Mijn profiel is "Cycling", GPS, =wegwielrennen, Minimale afstand, zet vast op weg aan.
Probleem: als ik een koers rijd (uitgestippeld, of een geregistreede rit omgezet naar koers) dan stel de Edge na ongeveer een uur een straat voor die ik al een tijdje geleden voorbijreed: "Ga naar ...straat" waarbij straat hier staat voor een straat die ik bijvoorbeeld al een half uur geleden passeerde. De routeaanduidingen op het scherm blijven juist maar die "verdomde" straat blijft hij voorstellen tot aan het einde van de rit.
Koers stoppen en opnieuw ingeven, profiel wijzigen, herbereken aan/uit, OFM fietskaart of Garmin fietskaart activeren: niets helpt.
Hoe krijg ik terug de volgende straat in de afslagbegeleiding?
Michel
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 10 jun 2016 01:25

Geen idee, melden aan Garmin is het enige wat ik kan bedenken in deze.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Michel_lc

Berichtdoor Michel_lc » 14 jun 2016 22:25

heb de vraag vorige week gesteld aan besupport@garmin.com
tot nu toe geen reactie
Michel_lc

Berichtdoor Michel_lc » 30 jun 2016 21:48

Antwoord van support: reset de Edge volledig (3 knoppen 10 sec indrukken,...).
Eerst alles gebackuped, reset uitgevoerd, en alles teruggezet en configuratie opnieuw uitgevoerd.
Heeft spijtig genoeg niets opgelost.
Ik zal nog eens aandringen bij support!
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 jul 2016 09:16

Enige wat er op lijkt is dat er na 200 aanwijzingen wordt gestopt met geven van aanwijzingen en na stoppen/starten van de koers heb je er weer 200, maar dit was met Edge 800 en ik heb nog niet echt bevestiging gehoord dat dit met een Edge 1000 ook aan de hand zou zijn.

Echter je geeft aan dat na stoppen/starten van de koers het probleem niet is opgelost. Wel als je eerst naar iets anders navigeert en dan zonder op pad te gaan weer de oorspronkelijke koers activeert?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”