te weinig geheugen

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Berend

te weinig geheugen

Berichtdoor Berend » 14 feb 2016 16:28

In mei ga ik op de fiets naar Barcelona, ik heb een route uitgezet die bestaat uit 52 tracks van minder dan 500 punten. Ik kan namelijk maximaal 20 tracks in mijn Garmin gps 60cs uit 2005 plaatsen en ook het geheugen is te klein (56 mb)om voldoende kaarten te plaatsen voor de hele route. Dus ik moet onderweg op een vreemde computer weer nieuwe kaarten en tracks plaatsen in mijn gps die alleen maar nieuwe gegevens kan ontvangen door middel van een usb aansluiting. Mapsource en de tracks zet ik op een usb stick maar hoe doe ik dat het beste met de kaarten.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 14 feb 2016 17:49

Ik zou een eTrex 20 of 20x kopen en dan ben je van al je problemen af, ik meen het, je bent nu geavanceerd aan het knutselen.

Indien je toch een USB stick wilt meenemen, vergeet dan niet de usb-kabel en volg deze procedures om MapSource op de USB Sitck te plaatsen: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=642 (paar plaatjes zijn ondertussen weggevallen)
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Berend

Berichtdoor Berend » 17 feb 2016 15:48

ik zal er over na denken een etrex 20 te kopen maar waarom geen Etrex 35??
bedankt voor de overige informatie en snelle reactie.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 17 feb 2016 17:36

Owh, de eTrex 20 voornamelijk omdat het de meest complete GPS is met de beste prijs. Een eTrex Touch 25 of 35 kan natuurlijk ook.

In het verlengde met bediening ligt een GPSmap 64s misschien nog meer voor de hand, de knoppen zijn hetzelfde op de 60 en 64, de menu structuur is wel het nodige veranderd.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”