Zoeken naar paden met naam

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Edwin

Zoeken naar paden met naam

Berichtdoor Edwin » 27 dec 2015 14:00

Hallo, in Basecamp zie ik de rode lijnen van bekende wandelpaden oplichten bij het profiel Hiken (zoals het hoort). Ook de naam van het pad wordt keurig vermeldt als ik daar naar verwijs met de cursor. Nu weet ik dat er een manier is om een route te laten berekenen die zoveel mogelijk over deze paden gaat via zoeken "paden met naam". Deze optie is bij mij niet zichtbaar. Kan dit te maken hebben dat ik Topo Benelux Pro gekoppeld heb aan de oude Gpsmap60CSX ? Ik weet dat dit toestel niks kan met active routing maar zou de route dan over willen zetten naar een track.
Of mis ik iets?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 dec 2015 14:20

In BaseCamp starten met zoeken en dan in de zoekkeuzen ook Avonturen aanzetten. Bij het gevonden avontuur de rechtermuisknop gebruiken om een actie uit te voeren.

Iets met Route maken met Pad van naam (Windows BC) of Route maken van resultaat (Mac BC)
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Edwin

Berichtdoor Edwin » 27 dec 2015 16:53

Thx Marco, ga d'r is mee aan de slag. Misschien zal ik het niet vaak gaan gebruiken voor de hiketochten, maar vind het wel interessant om te zien wat mogelijkheden zijn.
Gr Edwin

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”