Route als POI

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Dj.funny

Route als POI

Berichtdoor Dj.funny » 27 aug 2015 13:19

Beste lezers,

Ik ben nieuw hier en hoop dus ook dat ik mijn vraag hier op de juiste plek stel! Mocht dat niet zo zijn, hoor ik dit ook graag en zal ik mijn vraag in de juiste groep stellen!

Nu mijn vraag. Het onderwerp is misschien onduidelijk maar hier probeer ik het uit te leggen!

Elk jaar loop ik de roparun en van de organisatie krijgen we voor de TomTom's een bestand wat de route weergeeft in POI's welke om de honderd meter zijn. Wanneer je die betreffende POI's zichtbaar maaakt, kun je dus gewoon van punt naar punt rijden!

Nu trainen we ook met enige regelmaat en ik zou ook zo'n POI-bestand willen maken. Ik heb een route van zo'n 40km welke ik dus als POI om de honderdmeter in de TomTom zou willen hebben!

Weet iemand of hier software (liefst freeware) of een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

Mijn dank is alvast groot!!

Dirk Vrolijk
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 aug 2015 14:23

Dit heet ook wel de Hermanizer methode, een GPX route/track omzetten naar een POI spoor. Geschikt voor Garmin en TomTom.

Ga eens spelen met JaVaWa RTWtool, daar zit de mogelijkheid in.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”