help - - route's, sporen, tracks,reisplanner..

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Facteurtje

help - - route's, sporen, tracks,reisplanner..

Berichtdoor Facteurtje » 09 aug 2015 20:16

hallo
ik heb een zumo 660
mssh dat het hier al eens uitgelegd is , maar ik zie het bos niet door de bomen (zal wel aan mij liggen sorry daarvoor)
help
maar kan er mij iemand simpel uitleggen wat wat is en hoe ik simpel weg men reisroute kan uitstippelen en aanpassen ( stukje tolwegen stukje zonder tolweg), deze opslaan en overzetten naar mijn zumo 660
in het verleden al geprobeerd om een route te maken en gelukt maar eenmaal overgezet op mijn zumo, zie ik na een paar 100km opeens een rechte lijn

mocht er iemand uit de buurt oostende brugge zijn die mij een handje kan helpen, zou dit zeerbehulpzaam zijn

mvg
facteurtje
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 10 aug 2015 09:10

Route niet te lang willen maken.
Zorg dat bij de info van de route deze niet over de 255 punten gaat (dit is incl. richtingsaanwijzingen).

De rechte lijn in de zumo houdt in dat deze route te lang/complex is, korter maken door deze in 2je te knippen.

We hebben een GPS Helpdesk waarmee we dit op afstand aan u kunnen tonen en helpen begrijpen
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”