startpunt beginnen in het midden van een track

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Rossi925

startpunt beginnen in het midden van een track

Berichtdoor Rossi925 » 08 apr 2014 11:35

Hallo,

Mijn vraag lijkt moeilijk maar probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.Ik heb bvb een track van laat ons zeggen 40 km op mijn gps toestel gezet.Nu fiets ik van mij thuis de kortste afstand naar een punt op die track.Is het nu mogelijk om dat punt als startpunt te gebruiken en hoe doe ik dit dan?Als ik bvb dit nu doe en ik start dus op een punt op die track dan heb ik niet de volledige 40 km maar worden mijn kilometers verminderd tot aan het startpunt van de gedownloade track.Ik bezit trouwens 2 toestellen,garmin oregon 450 en mio cyclo 505.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 08 apr 2014 20:30

Normaal zou ik bij dat punt de goede kant oprijden naar het einde en dan daar weer opnieuw de track/route starten tot het punt waar ik erop ben gekomen. Omdat het begin en eindpunt niet aan elkaar verbonden zijn, is het dus logische dat de totale afstand niet klopt.

Enige manier om dit anders te doen is op de computer de track in 2je te knippen en het originele begin en eindpunt weer aan elkaar. In Garmin BaseCamp met de donatie kaart OpenFietsMap.nl als referentie prima te doen.

Ik kan dit voordoen en bij helpen via onze GPS Helpdesk.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”