Tracks 2 maal in Basecamp

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
stevenl

Tracks 2 maal in Basecamp

Berichtdoor stevenl » 17 feb 2020 21:07

Opgenomen tracks zie ik steevast dubbel in Basecamp. Een onder de vorm 1/02/2020 en de andere als 2020-02-01. De vermelde tijden zijn verschillend, de ene lijkt op uur van vertrek te staan, de andere op uur van opslag. Als ik ze allemaal verwijder (in Basecamp) blijft steevast één versie terugkomen (de 1/02/2020 met uur van vertrek).
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat mijn GPS (Oregon 700) de tracks als gpx en als fit opslaat. Klopt dat? Waarom kan ik de fit-bestanden niet van de GPS halen via Basecamp (ik heb die niet nodig, de gpx volstaat voor mij)?
Benieuwd naar jullie insteek...

steven
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 19 feb 2020 09:30

Waarschijnlijk heb je gelijk met de aanname dat het een FIT bestand is en in de \garmin\Activity\ folder staat op je Oregon.

Wat je kan doen is het programma JaVaWa Device Manager downloaden en doe de oregon laten bekijken, via Meer info kun je dan ook zien in welk bestand c.q. op welke locatie de oude activiteit staat (en verwijderen).

Op zich is dit een bug van Oregon en/of BaseCamp die je aan Garmin zou kunnen melden. Mogelijk is het de bedoeling dat de activity verdwijnt van de Oregon nadat deze via Garmin Express met Garmin Connect is gesynchroniseerd.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”