Etrex 25 touch

Routes en tracks/sporen voor iedereen. Kopieer niet zomaar een route, maar link dan naar de betreffende site.
Judith Seip

Etrex 25 touch

Berichtdoor Judith Seip » 21 jul 2019 12:42

Ik heb sinds kort een de bovenstaande GPS. Ik heb er geen ervaring mee. Het apparaat heb ik van iemand overgenomen. Nu heb ik een update gedaan via de computer. Nu zie ik alleen de hoofdwegen, snelwegen op de kaart. De rest is een raster. Heeft dit iets met instellingen te maken?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 22 jul 2019 12:40

Installeer op de computer het gratis programma JaVaWa Device Manager en laat die je GPS eens bekijken. Als die wel ActiveTopo kaarten vind, dan is het een instellingen bij kaarten (selecteer kaarten) in de GPS zelf.

Maar als de Topo Active niet gevonden wordt, dan is het beste om een microSD in de eTrex te stoppen, installeer dan het programma Garmin Express op de computer en laat die de eTrex bijwerken naar de laatste kaart (duur lang).

In Stel-in - Kaarten in de eTrex wel altijd de WWBasemap (basiskaart) altijd aan laten staan.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Routes & Tracks/Sporen ”