GPSMAP 60Cx track logging meerdere dagen

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals: fenix, epix, eTrex 10/20/30, eTrex 25/35, GPSmap 62, 64 en 78 modellen (de toestellen met knoppen).
PaulD

GPSMAP 60Cx track logging meerdere dagen

Berichtdoor PaulD » 25 jun 2016 09:08

Ik heb een vraag m.b.t. de GPSMAP 60Cx.

Tot op heden heb ik deze gebruikt om tracks van 1 dag te loggen en de actieve log na een fietstocht te importeren op de computer.

In de actieve log staat van ieder trackpunt data zoals de hoogte, positie, snelheid, datum en tijdstip.
Als je de actieve log opslaat wordt de snelheid, datum en tijdstip van de trackpunten niet opgeslagen.

Ik ben van plan om 2 weken te gaan fietsen en de tocht te loggen met de 60Cx.
De actieve log is voor een tocht van 2 weken veel te klein (10000 punten) dus ik ontkom er niet aan om logs op te slaan.

Ik wil echter graag dat de actieve log wordt opgeslagen waarbij alle data behouden blijft, dus ook de snelheid, datum en tijd. Is dit mogelijk met de 60Cx?

Alvast dank voor jullie reacties.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 25 jun 2016 11:06

Ik weet het zo niet uit mijn hoofd of dit toestel het kan, maar als er een MicroSD in het toestel geplaatst kan worden, dan kan het door in de trackinstellingen aan te geven dat opslag op dit kaartje moet worden uitgevoerd.

De 60 maakt dan een trackopname per dag aan op de MicroSD kaart.

Anders niet.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
PaulD

Berichtdoor PaulD » 25 jun 2016 12:08

De 60Cx heeft inderdaad een MicroSD slot in het toestel en de trackinstelling om opslag op het kaartje uit te voeren staat inderdaad aan.

Als je de 60Cx aan de pc koppelt en de data van de 60Cx naar de pc zend, worden dan ook de trackopnames van de MicroSD kaart overgezonden of enkel die van het interne geheugen van het toestel?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 25 jun 2016 13:40

Ophalen is alleen intern geheugen.

Om het track archief uit te lezen, de microSD direct in de computer plaatsen (staan in de hoofdfolder van kaartje) of in de 60Cx de Interface op USB zetten, alleen dan kun je bij de track archief op de microSD kaart.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin fenix, eTrex (knop), GPSmap 62, 64, 78”