Tracks geladen van mijn mijn MAC naar GPS 60 of 62 komen ver

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals: fenix, epix, eTrex 10/20/30, eTrex 25/35, GPSmap 62, 64 en 78 modellen (de toestellen met knoppen).
Piet Paaltjes

Tracks geladen van mijn mijn MAC naar GPS 60 of 62 komen ver

Berichtdoor Piet Paaltjes » 31 jan 2016 18:07

Sinds kort worden mijn tracks die niet meer dan 500 punten bevatten niet goed meer geladen naar mijn GPS 60 of 62, ik bezit beiden. Als ik ze geladen heb en bekijk ze weer door hem aan te sluiten op mijn MAC en rechtsboven mijn scherm op de GPS klik en dan op de geladen track mis ik heel veel punten. Dit heb ik sinds ik OFM kaarten heb geladen van Europa en ik zo mooie fietspaden kan gebruiken.

Wie weet raad, alvast bedankt.

Het is opgelost de instelling onder voorkeuren stond niet goed bedankt voor het meedenkenken.
Laatst gewijzigd door Piet Paaltjes op 31 jan 2016 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 31 jan 2016 19:22

Waar het niet aan kan liggen is de kaarten, want het zijn tracks en die hebben geen relatie met kaarten, behalve dat voor ons ze over elkaar heen liggen.

Indien het routes zijn is er altijd een relatie.

Ik verwacht zelf dat er iets is veranderd in de toesteloverdrachtsinstellingen, kijk eens in de voorkeuren van BaseCamp hoe deze staan ingesteld voor beide toestellen. Voor een 62 hoeft niets te zijn aangevinkt van de 3 mogelijkheden en voor een 60 kun je aangeven dat er altijd naar 500 punten terug gefildert dient te worden, maar als je dat al zelf doet, dan hoeft er bij de toesteloverdracht niets aan te staan.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin fenix, eTrex (knop), GPSmap 62, 64, 78”