Garmin 62s niet meer herkend

FAQ's voor de Outdoor Garmin toestellen, zoals: fenix, epix, eTrex 10/20/30, eTrex 25/35, GPSmap 62, 64 en 78 modellen (de toestellen met knoppen).
Dick van Nierop

Garmin 62s niet meer herkend

Berichtdoor Dick van Nierop » 12 mar 2019 17:50

Ik heb mijn 62s met een OTG kabel verbonden met mijn android telefoon. Daarbij kwam een melding die ik wat snel heb geaccordeerd en nu werkt het toestel niet meer. De GPS wordt niet meer herkend door de PC. Wel worden nog tracks getoond. Kaarten die ik buiten het toestel om op de sd-kaart te zetten worden wel getoond maar alleen bepaalde details worden (niet) weergegeven. Inzoomen levert dan een blank scherm. De taal is ingesteld op engels. Kan ik niet meer veranderen. Verder werken alle functies (kompas, hoogtemeter, etc.) Ik vrees dat de software van het toestel is aangetast.

Als ik bij het opstarten de Enter knop ingedrukt houd start er een scherm (zie bijlage) en wordt een test uitgevoerd: ROM en RAM zijn OK, BMAP chk niet. Is daar nog wat aan te doen?
Garmin scherm klein.jpg
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 12 mar 2019 22:52

Kijk eens bij stelin-systeem hoe de interface staat ingesteld, deze staat normaal op garmin spanner, mogelijk dat deze nu op nmea staat.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Dick van Nierop

Berichtdoor Dick van Nierop » 13 mar 2019 10:23

Helaas, staat op spanner .

Terug naar “Garmin fenix, eTrex (knop), GPSmap 62, 64, 78”