kaart italie niet in detail op Garmin 800

FAQ's voor sport Garmin toestellen, zoals; Forerunner 310, 410, 610, 910XT (en andere) en Garmin Edge 200, 500, 510, 520, 605, 705, 800, 810 1000 en Touring toestellen.
jverbakel

kaart italie niet in detail op Garmin 800

Berichtdoor jverbakel » 22 jun 2018 23:21

Via openstreetmap heb ik kaarten gedownload van de westkust van toscane (gebied van livorno tot en met grosseto). Zowel generic routables als fietsmap lite. Vervolgens in basecamp geinstalleerd. Daar krijg ik de wegen en gebieden in detail te zien. Als ik vervolgens deze kaarten installeer op garmin 800 blijf ik alleen hoofdwegen met nummers te zien en enkele plaatsen worden aangegeven. Op de kaart krijg ik ook alles met witte achtergrond, met dus alleen hoofdwegen. Is er van dit gebied soms geen kaart of ligt het probleem in mijn garmin?
Ik heb overigens wel foutmelding met onvoldoende locatiegeheugen. Kan dit oorzaak van probleem met de kaart zijn?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 23 jun 2018 17:58

Er is een probleem met de laatste versie van MapInstall, dit is het programma wat de kaarten installeert. De OSM kaarten kun je ook als gmapsupp.img downloaden en direct in de gps kopieren, zonder gebruik te maken van BaseCamp/MapInstall combinatie.

Je kunt ook naar een oudere BaseCamp versie teruggaan, daar zit een oudere MapInstall bij.

Locatie geheugen is het geheugen met allle favorieten of in BaseCamp waypoints genoemd, geen relatie. Maximaal 100 stuks intern mogelijk. In Edge heeft he5 geloof ik ook Locaties.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
jverbakel

Berichtdoor jverbakel » 23 jun 2018 21:36

Marco,
Bedankt voor je uitleg. Het is gelukt en nu kan ik volgende week een paar mooie ritjes hier in Italië maken!

Terug naar “Garmin Forerunners & Edge 800, 810, 1000, Touring”