Geheugen loopt vol Garmin Edge 1000

FAQ's voor sport Garmin toestellen, zoals; Forerunner 310, 410, 610, 910XT (en andere) en Garmin Edge 200, 500, 510, 520, 605, 705, 800, 810 1000 en Touring toestellen.
ketelpoort

Geheugen loopt vol Garmin Edge 1000

Berichtdoor ketelpoort » 08 mei 2017 16:33

Gisteren via Garmin Express een berichtje dat er een nieuwe Update ter beschikking was.
Na deze te hebben geüpload blijk dat het intern geheugen bijna vol is van de 7,24 Gb heb ik nog maar 4,16 Mb over
ter beschikking ,heb alle talen al gewist behalve Nl , maar dat hielp ook niet veel , bij aangesloten toestel zie ik bij deze pc dat het balkje rood gekleurd is , vraag hoe kan ik meer geheugen vrij maken
zover ik weet is niets geladen en alles verwijderd met baseCamp ook staat er niets bij opgeslagen Locatie,s kan ik de 3 kaarten naar het Sd kaartje verplaatsen met behulp van JaVaWa Device Manager of zitten daar risico,s of nadelen aan

Groet Leo
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 08 mei 2017 21:35

Dat is wel heel weinig, ergens zit er een bestand of bestanden die het opeisen.

Kun je de link van een JaVaWa Device Manager rapport hier plaatsen, dan kunnen we meekijken.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
ketelpoort

Berichtdoor ketelpoort » 10 mei 2017 09:41

Marco schreef:Dat is wel heel weinig, ergens zit er een bestand of bestanden die het opeisen.

Kun je de link van een JaVaWa Device Manager rapport hier plaatsen, dan kunnen we meekijken.

Bedankt voor uw reactie ,
maar ik ben niet op de hoogte hoe ik hier moet handelen ,
ik heb scherm afdrukken gemaakt maar kan die hier niet in plakken

graag wat uitleg

mvg Leo
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 10 mei 2017 19:03

In het Extra menu van JaVaWa Device Manager, zit een mogelijkheid om een rapportage te maken, Kies deze mogelijkheid nadat de Edge is gelezen door JDM en dan plaatsen op jawawa.nl Daarna krijg je een venster met een link naar een online rapport. Plaats de link van dat rapport hier in een bericht, dan kan ik meekijken.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

.
ketelpoort

Berichtdoor ketelpoort » 13 mei 2017 18:43

Marco schreef:In het Extra menu van JaVaWa Device Manager, zit een mogelijkheid om een rapportage te maken, Kies deze mogelijkheid nadat de Edge is gelezen door JDM en dan plaatsen op jawawa.nl Daarna krijg je een venster met een link naar een online rapport. Plaats de link van dat rapport hier in een bericht, dan kan ik meekijken.

Hallo , hierbij dan de link
hoop dat ik het goed heb gedaan
mvg Leo

http://jdm.javawa.nl/cjAc
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 14 mei 2017 18:58

Deze folders kun je verwijderen:
\LOST.DIR
\Garmin\scrn

Dit bestand kun je verwijderen:
\Garmin\gmaptz.TMP

Maar geen van alle zal veel ruimte geven. Echter, er wordt ook aangegeven dat er nog 423,93 MiB vrije ruimte is en dat is 4x zoveel als bv een Edge 800/810 waarin minder dan 100MiB vrije ruimte is. Voor mij is er meer dan voldoende vrije ruimte beschikbaar voor koersen en activiteiten en staan er geen verkeerde zaken in het toestel (op bovenstaande 3 na).
Marco.

.
ketelpoort

Berichtdoor ketelpoort » 15 mei 2017 10:19

Marco schreef:Deze folders kun je verwijderen:
\LOST.DIR
\Garmin\scrn

Dit bestand kun je verwijderen:
\Garmin\gmaptz.TMP

Maar geen van alle zal veel ruimte geven. Echter, er wordt ook aangegeven dat er nog 423,93 MiB vrije ruimte is en dat is 4x zoveel als bv een Edge 800/810 waarin minder dan 100MiB vrije ruimte is. Voor mij is er meer dan voldoende vrije ruimte beschikbaar voor koersen en activiteiten en staan er geen verkeerde zaken in het toestel (op bovenstaande 3 na).

Marco,
folders en bestand verwijderd
Maar inderdaad krijgt hier geen ruimte meer bij ,
toch bedankt voor je advies en snel antwoord
goed is goed zal ik maar zeggen

Bedankt Leo

Terug naar “Garmin Forerunners & Edge 800, 810, 1000, Touring”