gps edge 1000 afslagbegeleiding

FAQ's voor sport Garmin toestellen, zoals; Forerunner 310, 410, 610, 910XT (en andere) en Garmin Edge 200, 500, 510, 520, 605, 705, 800, 810 1000 en Touring toestellen.
Ruddesmet

gps edge 1000 afslagbegeleiding

Berichtdoor Ruddesmet » 05 nov 2016 17:06

Sinds ik de laatste update heb ontvangen met daarin GroupTrack (uitgeschakeld), heb ik problemen met mijn afslagbegeleiding.
Als ik tijdens een rit aan een afslag komt, gaat die op ong. 200 meter van de afslag gaan aftellen en wordt de witte lijn ((3D modus) naar een fijnere rode en krijg ik een kleine witte pijl. Wat gebeurt er nu deze afslag is bijna niet meer te zien op het scherm. Ik heb al alle instellingen uitgeprobeerd, zelfs een master-reset, maar niks helpt, behalve als ik een 2e keer tik op het scherm komt de gps weer op de dikkere witte pijl en op ong. een 90 meter gaat die weer over op afslag tellen en staat die meer in het midden van het scherm. Wat kan ik daaraan verhelpen?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 05 nov 2016 19:40

Melden bij Garmin!
En of melden op Garmin Forum (in het engels). Vermoedelijk dit draadje: https://forums.garmin.com/showthread.ph ... tion-issue

En mogelijk een oude versie installeren, maar als je even niet oppast zit de nieuwe versie er alweer in.
Hier zijn de oude versies te vinden: http://www.gawisp.com/perry/edge/
Kopieer het .gcd bestand als gupdate.gcd in de \garmin\ folder en herstart de Edge.

Maar grootste nadeel is dat je een hard reset uitvoert en dus daarna alle instellingen weer opnieuw dient te maken. Wel kun je aangeven dat je geen software updates via wifi wenst (dacht ik te herinneren).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Ruddesmet

Berichtdoor Ruddesmet » 06 nov 2016 10:18

Bedankt, ik zal het op de website plaatsen in het engels, en ook Garmin informeren.
Ruddesmet

Berichtdoor Ruddesmet » 08 nov 2016 17:27

Na opzoeking op het garmin forum, heb ik vernomen dat de fout afslagbegeleiding zou hersteld zijn bij de volgende update.
Ik heb ook de vorige versie GUPDATE-920 gedownload, maar ik weet niet juist hoe die te verwerken in mijn gps. momenteel heb ik liever dat mijn afslagbegeleiding goed werkt, i.p.v. de nieuwe snufjes in de versie 10.
Hoe kan ik dat in orde brengen?

Terug naar “Garmin Forerunners & Edge 800, 810, 1000, Touring”