Edge 1000 versie 9

FAQ's voor sport Garmin toestellen, zoals; Forerunner 310, 410, 610, 910XT (en andere) en Garmin Edge 200, 500, 510, 520, 605, 705, 800, 810 1000 en Touring toestellen.
Ruddesmet

Edge 1000 versie 9

Berichtdoor Ruddesmet » 14 aug 2016 17:26

Vernieuwing naast instellingen nu IQ apps, enz... daar zou toch een woordje uitleg mogen bij zijn van Garmin, ik begrijp dat het is voor andere apps op uw toestel te plaatsen, dit heb ik al gedaan met de laptop, maar nu spreekt men met de mobile app op uw smartphone. Wel reeds alles geprobeerd, maar dit lukt niet. Wat nu?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 14 aug 2016 22:18

Changes made from version 8.30 to 9.00:
  • New feature! CIQ Apps. This release adds the ability run Connect IQ 2.1 apps, which can be downloaded from Garmin Connect. On the device, apps can be found under the IQ button on the home screen.
  • New feature! CIQ Widgets. This release adds the ability run Connect IQ 2.1 widgets, which can be downloaded from Garmin Connect. Widgets allow for convenient access to information any time. On the device, widgets are accessible by swiping left or right after pulling down the Status Page.
  • Improved experience with ANT+ Bontrager Transmitr bike lights.

Zoals ik het lees zijn het een iets ander type IQ widget en dat heeft niets met je smartphone te maken, maar is Apps genoemd ;) Apps is een generieke naam.

De IQ Apps en CIQ Apps kun je opzoeken op de Garmin Connect website en vandaar uit aangeven dat je ze op je toestel wilt hebben. Garmin Express verzorgt dan de synchronisatie.

CIQ = Connect IQ widgets
Apps = widgets

(neem ik aan).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin Forerunners & Edge 800, 810, 1000, Touring”