Garmin Lifetime Update Europe

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
D.Snijders
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2010 18:09

Garmin Lifetime Update Europe

Berichtdoor D.Snijders » 26 jul 2013 10:09

Na aanschaf Garmin Lifetime Europe, installatieprocedure gevolgd.

Bij MyGarmin en Mijnkaarten staat het toestel en de op 24 juli aangeschafte LT.
Ik krijg de mogelijkheid niet om de Update te downloaden, laat staan de productkey.
Wel krijg ik bij Garmin de mogelijkheid om Express te downloaden. Klik ik dat aan, dan krijg ik een Error.

Zie bijgevoegde schermafdruk.

Wat doe ik fout?
De Garmin Helpdesk is niet te bereiken.
Gisteren en vandaag 20 minuten in de wacht gestaan.

D.Snijders
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2608
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 26 jul 2013 11:26

Download hier de laatste Garmin Express versie: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?p=3419#3419
  • Installeer die Express versie
  • Sluit je toestel aan
  • Start Express
  • En volg de stappen op het scherm.

Dat zou voldoende moeten zijn, registratie is niet verplicht, maar handig is wel als je hetzelfde e-mail adres gebruikt.

Ben je een Mac gebruiker, volg dan deze procedure: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=848
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
D.Snijders
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2010 18:09

Berichtdoor D.Snijders » 28 jul 2013 20:24

Marco bedankt voor je antwoord.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de laatste kaartversie te downloaden.
De Garmin Helpdesk duurt gemiddeld 20 minuten en je hoort een vervelend bandje.
In mijn account zie ik bij Mijn kaarten dit (zie bestand)
Zowel bij de laatste versie Garmin Express als Garmin Map Update wordt NIETS gepresenteerd om te downloaden.
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2608
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 29 jul 2013 08:08

Bij de Mac Mapupdater kies je voor invullen product code. Deze code staat in je MyGarmin account bij kaart details (8 tekens lang).
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
D.Snijders
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2010 18:09

Berichtdoor D.Snijders » 29 jul 2013 08:45

Marco daar zit nu mijn probleem met de LT.
Bij Mijn kaarten staat alleen dat ik op 24 juli het kaartproduct heb aangeschaft.
Wel de mogelijkheid om het kaartproduct op 3 manieren te koppelen
Mijn GPS met serienummer
Ander toestel
Dit toestel.

Als je iets aanvinkt, gebeurt er niets.
De LT kaart is kennelijk niet toegevoegd, je ziet geen details en dus geen productkey van 8 cijfers.
Gebruikersavatar
Marco
Moderator
Berichten: 2608
Lid geworden op: 21 mar 2008 13:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 29 jul 2013 19:41

Beste is om een GPS Helpdesk sessie bij ons te boeken, dan kan ik meekijken.

http://www.gps-expert.nl/gpshelpdesk
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS en Kaart advies”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers