Topo Frankrijk installeren op MAC

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Baselaar

Topo Frankrijk installeren op MAC

Berichtdoor Baselaar » 30 jun 2013 20:47

Beste,

Wie wil mij uitleggen (of vertellen waar ik het kan vinden) hoe ik mijn TOPO DVD-Frankrijk op de computer kan zien. De DVD is geïnstalleerd en geactiveerd maar ik krijg hem niet te zien. De SD-kaart op de Garmin werkt wel. Bedankt, m.v.g. Peter
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 30 jun 2013 21:25

Programma Garmin BaseCamp wel geïnstalleerd?

Zo nee, dat eerst doen.
Zo ja, BaseCamp starten en via Menu kaart selecteren, of werkbalk aanpassen (ctrl - klik op werkbalk) en kaartselectie in de werkbalk slepen.

Gebruik ook het JaVaWa GMTK programma om te controleren of de kaart goed geïnstalleerd is.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Baselaar

Berichtdoor Baselaar » 01 jul 2013 19:43

Marco schreef:Programma Garmin BaseCamp wel geïnstalleerd?

Zo nee, dat eerst doen.
Zo ja, BaseCamp starten en via Menu kaart selecteren, of werkbalk aanpassen (ctrl - klik op werkbalk) en kaartselectie in de werkbalk slepen.

Gebruik ook het JaVaWa GMTK programma om te controleren of de kaart goed geïnstalleerd is.

Bedankt voor je antwoord. BaseCamp is geïnstalleerd en het programma JaVaWa GMTK ook. deze gaf eerst een foutmelding (2 kaarten) maar nadat ik een kaart had verwijderd is het me gelukt. Nogmaals bedankt voor je ondersteuning! m.v.g. Peter

Terug naar “GPS en Kaart advies”