Zumo 350LM ter vervanging van 276c?

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Goost

Zumo 350LM ter vervanging van 276c?

Berichtdoor Goost » 03 dec 2012 13:58

Mijn 276c is nu bijna 7j oud en loopt tegen z`n leeftijd aan volgens mij.
Ik vraag mij af of de 350LM een goede vervanger zou zijn?
Echter lees ik hier en daar dat je maar 50 viapunten per route kan maken. Klopt dit?
De 660 vind ik persoonlijk geen optie, daar valt het scherm mij erg tegen! BT is wel gewenst, ik heb een poosje met de 350 staan spelen en dat leek mij wel iets.

Greetzz,
Geert
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 dec 2012 17:52

Goost schreef:Echter lees ik hier en daar dat je maar 50 viapunten per route kan maken. Klopt dit?

Nee, zoals wel vaker, de klok en de klepel :)

- 50 routepunten is voor outdoortoestellen of te wel Montana....
- De zumo350 kent geen routes, die doet reizen in de reisplanner. Er zit echt een definitie verschil in t.o.v. routes die je gewent bent.
- Routes maak je in MapSource of BaseCamp
- Reisplan maak je in BaseCamp, en kent ook de mogelijkheid om een starttijd, en pauzetijd in te geven. Dat doe je op routepunten of waypoints in de route.
- In routes kun je viapunten verbergen, ook wel ontflaggen, dat mag in een reisplan nooit.
- In een reisplan kun je viapunten markeren als Niet vermelden en dat doen je zo veel mogelijk (in BaseCamp).
- Een reisplan gemaakt op de computer kan niet minder makkelijk worden aangepast in de zumo350 dan een route in een zumo (precies zoals in de 276c).

De zumo350 reis, bevat dan bijvoorbeeld 3 te melden punten en vele niet te melden. de te melden, daar is een limiet van ongeveer 30 punten, van de niet te melden, daarvan heb ik nog geen limiet gehoord.

Een MapSource route van 56 routepunten levert dan ook in een zumo350 een probleem op na punt 30, is deze route behandeld via BaseCamp of JaVaWa website of JaVaWa RTWtool (nieuwe ontflaggen) dan gaat het wel goed.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Goost

Berichtdoor Goost » 04 dec 2012 13:06

Hey Marco,

Begrijp ik het nou goed dat je meerdere programma's nodig om een fatsoenlijke route te maken? T`wordt er niet makkelijker op zal ik maar zeggen... ;-)

Greetzz,
Geert
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 04 dec 2012 13:25

Nee, BaseCamp is voldoende, maar als je perse MapSource wilt blijven gebruiken dan wel (2 dus of 1 en 1 website).

Maak je routes voor meerdere toestellen, dan word het goed opletten en aparte routes voor zumo350 en voor de overige toestellen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

.
Goost

Berichtdoor Goost » 07 dec 2012 17:19

Ok, thanks!

Greetzz,
Geert
Aliraza149

Berichtdoor Aliraza149 » 06 dec 2014 10:33

Marco daar zit nu mijn probleem met de LT.
Bij Mijn kaarten staat alleen dat ik op 24 juli het kaartproduct heb aangeschaft.
Wel de mogelijkheid om het kaartproduct op 3 manieren te koppelen
Mijn GPS met serienummer
Ander toestel
Dit toestel.

Als je iets aanvinkt, gebeurt er niets.
De LT kaart is kennelijk niet toegevoegd, je ziet geen details en dus geen productkey van 8 cijfers.
We are the pioneers in providing Braindumps - vce - sas test and actual tests 646-365 pdf exams with 100% exam pass guarantee.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 06 dec 2014 11:00

Gebruik je Garmin Express? Want dat programma dien je te gebruiken voor LT (LifeTime) en niet via de Garmin Website.

Indien Garmin Express geen nieuwe kaart aanbied, dan dien je Garmin te bellen/mailen om het recht te zetten.

(heb je het hier nu over een 276/278 of een zumo 350?)
Marco.

.
Navimo

Berichtdoor Navimo » 27 jan 2015 13:27

Zou de mens alleen gebruiken Garmin Express en nooit website Garmin?
truck1.nl
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 jan 2015 17:56

Met Garmin Express heb je geen noodzaak meer om op de Garmin website zaken te regelen qua registratie of kaarten.
Je hoeft zelfs je toestel niet eens te registreren met Express, dan werkt het bijwerken van firmware, teksten, kaarten en stemmen ook gewoon.

Garmin BaseCamp blijft nodig als je routes goed wilt laden, met de Windows Verkenner of Mac Finder kan ook, maar dan alleen tracks gebruiken, aangezien internet routes na import er heel anders gaan uitzien uitzien.
Marco.

.

Terug naar “GPS en Kaart advies”