550 / 660 / of toch Montana??

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Margreetzant

550 / 660 / of toch Montana??

Berichtdoor Margreetzant » 06 aug 2011 10:52

Hey Marco,
Ben ik nog even weer :roll: Haha die enkel staat los van de Montana, mn Zumo 550 was 2 week eerder gestolen in Kazakhstan....

Je verhaal is duidelijk. Toch nog een paar vragen. Als je het volgende met de navi wil doen, welke is dan het meest aan te raden (550/660/montana):

- naar Turkije, Oezbekistan, Kirgizie, Mongolie, Rusland. Road en off road, maar ten allen tijde via kaarten van bij Open Street Maps
- vakantie Noorwegen / Europa
- van A naar B in de auto (snelweg/steden)

Ik gebruik hem niet op de fiets/lopend, niet voor echte rally met bolletje-pijltje.

Afweging nu is: is de Montana zoveel handiger voor bovenstaande tov de 550/660, dat het opweegt tegen het feit dat er geen MP3 op zit. Voor mij is music erg belangrijk. Met een Ipod kan ik onderweg niet bedienen en geklooi met het draad + opbergen.

Wat is jouw persoonlijke mening???
Mocht het er op neerkomen 550 of 660, springt 1 van beide daar dan nog uit qua kwaliteit en gebruik (ook weer gezien Rusland en Mongolie).

Wat een verhaal. Tja, ik lig op de bank met voet omhoog. Wachten tot plaat en schroeven zijn ingegroeid :lol:

Dank Marco!

Groet, Margreet
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 06 aug 2011 17:52

Hoi Margreet, tsja, je bent een zumo 550 gewend (heb je daar een aparte bluetooth zender bij?) en de zumo660 doet direct mp3, maar dan wel je navigatie geluid uitzetten, want is niet altijd even stabiel met bt.

De Montana is wel heel mooi, maar nog niet af, nog te nieuw.

Passend bij wat je al hebt, incl de headset in je helm, lijkt de zumo550 de beste keus te zijn.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 28 feb 2012 12:30

Ondertussen huppel jij natuurlijk alweer rond en is de Montana firmware aardig volwassen geworden.

Zul je wel zien bij Walter en Bas als je onderweg bent.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS en Kaart advies”