Onroute Motorkaart 2015 voor in GPSmap64?

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Maltje

Onroute Motorkaart 2015 voor in GPSmap64?

Berichtdoor Maltje » 01 aug 2015 08:31

Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik zou ze willen aanschaffen maar wil zeker zijn dat het goed werkt op mijn garmin.

mvg
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 aug 2015 10:22

Werken zal deze wel, maar of dit een handige kaart voor in de GPSmap64 is, dat weet ik niet.

De kaart is bedoeld voor 2 dingen:
* Op de bonnefooi rondrijden van A naar B met toestel, zonder verder iets gepland te hebben over binnendoorwegen.
* Routes maken op deze kaart op de computer en narijden.

Nadeel:
- Snelwegen zijn uitgeschakeld (niet perse een nadeel, maar wel handig om te weten.
- Geen adres informatie
- In toestellen met kronkelwegen route mogelijkheid weinig toegevoegde waarde (behalve voor Nederland
- Onze eigen veronderstelling dat binnendoor en kronkel altijd mooi is, dat kent het toestel niet, alleen wij als mens.

Vooral niet doen:
- Internet routes downloaden en die hierop proberen te rijden! (en aanpassen naar deze kaart is een crime).

De kaart wordt vooral in de Motortoestellen gebruikt, waarbij in deze toestellen ook een gewone wegenkaart aanwezig is (de City Navigator kaart van Garmin), waarmee aan-/afrij routes kunnen worden gereden en de internet routes (wel bewust wisselen tussen de kaarten).
In een GPSmap64 kan hiervoor ook OSM worden gebruikt (op adres zoeken na), of alsnog een City Navigator kaart kopen.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “GPS en Kaart advies”