simpel navigatiesysteem

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Cafpow

simpel navigatiesysteem

Berichtdoor Cafpow » 08 jun 2015 13:38

Goedendag allemaal,

Zoals de TT als zegt ben ik op zoek naar een simpel navigatiesysteem, ik heb geen ervaring met navigatiesystemen.

Mijn budget is +/- €120, ikzelf heb ik deze opties gevonden

- TOMTOM NavigatieStart 20 - lifetime maps
- TOMTOM NavigatieStart 50 EU 45 - Lifetime maps
- GARMIN NUVI 55LMT (levenslange kaartupdate)

De navigatie zal alleen gebruikt worden voor het autorijden, meestal in Nederland en heel misschien België.

Een van mijn harde eisen is goede en duidelijke rijbaanbegeleiding, alternatieve routes bij files, makkelijk en snel bijwerken van kaarten en uiteraard het liefst inbegrepen in de aanschaf.
Verder zoek ik een navigatie tussen de 4 en 5 inch.

Als iemand nog alternatieven binnen mijn budget hebben hoor ik deze graag.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 08 jun 2015 15:51

Mio of Navigon.

Verkeersinformatie en alternatieven bij files werkt redelijk bij alle systemen), maar Nederland staat snel vol, dus de alternatieve route duurt vaak langer dan in Nederland gewoon in de file te blijven staan.
Perfect is het nooit, soms zit er een vertraging in (al file zonder dat het gemeld is of file al opgelost terwijl gps nog file aangeeft).

Of een programma op je smartphone installeren.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Cafpow

Berichtdoor Cafpow » 08 jun 2015 18:45

Ok, zal eens kijken naar de navigon en mio.

Applicatie op smartphone heb ik al maar ik heb een klein schermpje en de telefoon wordt er echt ontzettend langzaam mee. Dus koop liever een los systeempje.

Terug naar “GPS en Kaart advies”