incoming sms in edge 1000

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Electrodjo

incoming sms in edge 1000

Berichtdoor Electrodjo » 19 dec 2014 09:27

Mijn edge 1000 is via bluetooth gekoppeld aan mijn samsung core plus SM-G350.Weerbericht komt vlotjes op edge echter geen incoming calls noch sms'en!Na wat googelen heb ik echter begrepen dat het waarschijnlijk aan de Android versie van mijn GSM ligt!Die is 4.2.2.
Kan daar iets aan verholpen worden via een of andere instelling,of is mijn GSM na één jaar al verouderd?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 19 dec 2014 09:55

Ik heb hier geen ervaring mee. Zelf heb ik een Fairphone Android met ook Android v4.2.2 erin en met een Edge 810 lukte de lifetracking prima, sms heb ik niet geprobeerd.

Mogelijk als je belt met Garmin NL dat zij je nog wat tips kunnen geven.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 19 dec 2014 14:07

Voor SMS en telefoonoproepen moet je minimaal Android 4.3 hebben, en als Samsung niet met een update van Android voor je toestel komt heb je pech...
(of je moet zelf aan de slag met rooten, aangepaste firmware etc)

Schandalig eigenlijk dat deze telefoons nog steeds nieuw verkocht worden met een verouderd besturingssysteem.
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “GPS en Kaart advies”