Welk type Garmin voor in de auto om routes te kunnen rijden?

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
Kurto

Welk type Garmin voor in de auto om routes te kunnen rijden?

Berichtdoor Kurto » 03 nov 2013 09:28

Hallo,

Wie kan me vertellen welk type GPS ik moet kiezen? Ik ben een leek in dit soort dingen.
Ik zoek een toestel welk de afgelegde reisweg opneemt terwijl ik rijd en achteraf kan gebruiken als GPS route. Met Garmin zou dit kunnen met behulp van Basecamp?
Ik heb nl. dikwijls vooraf vastgelegde routes te rijden en met behulp hiervan zal dit en stuk makkelijker zijn. Ik kocht een half jaar geleden een TOMTOM VIA130 maar hier kan je dus niks mee.

Mvg

Kurt
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 nov 2013 12:03

Vertel eerst eens wat je met het toestel gaat doen.

Wandelen, fietsen (toer, race, atb/mtb), motorrijden, cabrio, camper, bergbeklimmen?
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Kurto

Berichtdoor Kurto » 03 nov 2013 12:32

Hoi,

sorry dat vergat ik te vermelden. Ik gebruik 'm enkel in de wagen.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 03 nov 2013 13:35

Ik zou dan zeggen een nuvi 24xx, 25xx, 27xx of 35xx maar zeker niet uit de goedkopere reeks.

Exact welke is heel lastig aan te geven, in deze vergelijk op de Garmin site zie ik dat alle toestellen 100 routes aankunnen en een reislog hebben, ik weet echter niet of bij alle modellen de routes ook vanuit extern kunnen komen.