Meerder gpx files op een kaart

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
2Anna4

Meerder gpx files op een kaart

Berichtdoor 2Anna4 » 26 feb 2019 12:32

Hallo,

Ik ben een beginner in de gps wereld. Ik heb ook geen Garmin o.i.d.. Ik ben met RouteYou wandelingen aan het maken. Ik wil graag een langeafstandsroute gaan plannen. Nu wil ik graag een overzichtskaart waarbij ik meerdere losse gpx-dagroutes kan inladen op een kaart en ik zo een overzicht krijg van de hele langeafstandsroute. Gewoon op de PC. Is dat mogelijk? Heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt!

Groetjes Anna
Polleke

Berichtdoor Polleke » 27 feb 2019 09:16

Ja met basecamp,en dan de gratis OSM kaarten
Polleke met Pan Europeaan +BMW 1150gs met zumo 550+Zumo 390+Tripy I+TRIPY II+routerol
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 27 feb 2019 20:40

Misschien is Google Earth een mogelijkheid, of RTWtool, deze heeft ook een tonen op de kaart functie.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Eikeltjes

Berichtdoor Eikeltjes » 14 mei 2019 15:25

Hoi Anna,

Als je er veel gebruik van maakt overweeg dan de aanschaf van Gsak. Daar kun je alle gpx files die je wilt inladen. Combinatie met Oziexplorer is dan helemaal te gek om alle waypoints op de kaart te krijgen. Downloaden vanuit Gsak kan naar vele apparaten. Niet gratis maar voor een tientje of vijf heb je alle mogelijkheden die je wil.

Succes en veel plezier met het wanden,

Jos
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 14 mei 2019 16:05

GSAK is bedoeld voor het beheer van geocaches, het kan niets met routes en tracks. Het programma is overigens tegenwoordig gratis.
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's

Terug naar “GPS en Kaart advies”