weergeven één route in garmin edge

Hier kunt u vragen stellen over welk GPS toestel voor u de beste keus kan zijn. Of welke kaart u het beste kunt gebruiken voor uw activiteit.
andre jansen

weergeven één route in garmin edge

Berichtdoor andre jansen » 14 feb 2018 09:05

Na het opslaan van een route in de Edge wil ik kaart van de route bekijken.
Echter dan laat hij alle routes zien die in de edge zijn opgeslagen. Het is dus een wirwar van routes en de laats opgeslagen route (de route die ik wil zien op de kaart) is niet nauwelijks te zien. Hoe kan ik dit aanpassen zodat maar 1 route (de laatst opgeslagen) wordt getoond?
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 15 feb 2018 21:33

Ik begrijp het nog niet helemaal, normaal kiezen we voor Koersen, dan uit de lijst de betreffende koers kiezen (denk dat je dit nu route noemt). Dan kunnen we daarna de koers op de kaart zien.

En dan zien we alleen deze koers op de kaart.

De lijst van koersen kan inderdaad lang zijn, regelmatig zaken op de computer in BaseCamp bewaren en niet in het toestel houd de lijst overzichtelijk.
Verder is het zo dat de koersen gesorteerd zijn of hemelsbrede afstand vanaf de laatste positie die bij de Edge bekend is. De koers die dichtbij begint staat bovenaan.

Of gebruikt u de functie om bij elke koers deze op de kaart te tonen (voor altijd) om zo te navigeren? Dan zou het zaak zijn de overige koersen af te lopen en dit in alle koersen uit te zetten.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
andre jansen

Berichtdoor andre jansen » 17 feb 2018 14:30

Inderdaad koers en route/rit is hetzelfde
Ik rij een rit, sla die op, en wil dan de rit op de kaart zien, in de edge. Ik krijg dan meerdere koersen te zien, zodat ik de zojuist opgeslagen koers niet kan zien in de wirwar van koersen.
Het probleem is dus het bekijken van de gereden rit/koers, nadat deze is bewaard in de edge, in de edge 1000

Als ik een rit maak op een opgeslagen koers dan zie ik inderdaad maar 1 koers en die kan ik dan ook goed volgen.

Terug naar “GPS en Kaart advies”