Tour Guide Editor

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Polleke

Tour Guide Editor

Berichtdoor Polleke » 02 mar 2013 10:13

Even een vraag over de Javawa Tour Guide Editor,weet niet of dit het juiste topic is
Werkt deze op een zumo550?,ik krijg wel de melding van de point of intrest te zien(hetzelfde als een flitspaal) maar de tekst die ik bij gevoegd heb en de foto kan ik niet zien of op vragen
Polleke met Pan Europeaan +BMW 1150gs met zumo 550+Zumo 390+Tripy I+TRIPY II+routerol
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 02 mar 2013 12:00

Volgens mij werkt het gewoon, tenminste de TourGuide werkt op een zumo550 dat weet ik zeker.

Maar of het met de Tour Guide Editor foutloos gaat, dat weet ik niet, ik neem aan van wel, JaVaWa heeft zelf een zumo500.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
JaVaWa
Ervaren
Contacteer:

Berichtdoor JaVaWa » 02 mar 2013 22:44

Ja, het werkt op de zumo 500/550. Als je een punt nadert wordt het geluidsbestand afgespeeld en krijg je het volgende pictogram op je scherm:
Afbeelding
Als je hierop klikt, krijg je een scherm met de beschrijving, een knop om opnieuw af te spelen (of het afspelen te stoppen) en de mogelijkheid om de afbeelding te bekijken (Meer > Foto)
Afbeelding
Kijk op http://www.javawa.nl voor software voor Mac OS X en Windows, informatie, tips en poi's
Polleke

Berichtdoor Polleke » 03 mar 2013 19:32

aha,dat is wat ik niet gedaan heb,ik heb geen geluidsbestand meegegeven(gebruik geen geluid op de GPS),dus ga ik dat eens proberen,
Polleke met Pan Europeaan +BMW 1150gs met zumo 550+Zumo 390+Tripy I+TRIPY II+routerol

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”