Terug naar oudere versie van MapSource, hoe?

Speciaal voor de programma's JaVaWa GMTK, JaVaWa Device Manager (JDM), RTWtool en anderen om vragen te stellen.
Beachbiker

Terug naar oudere versie van MapSource, hoe?

Berichtdoor Beachbiker » 27 mar 2012 15:22

Hallo,

Ik heb geprobeerd terug te gaan naar 6.15.6 alleen kreeg ik de melding dat het de verkeerde taal was toen ik Mapsource probeerde op te starten. Heb het middels windows herstel weer aan de paraat gekregen op 6.16.3 (laatste versie), maar hoe kan ik nu terug naar de oudere versie?

groeten Henry
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 28 mar 2012 14:51

Als je een versie verwijderd van de PC (via deïnstalleren bij Controle paneel) en je krijgt een taal fout, dan was dus toch niet alles weg!

Gebruik dan Revo Uninstaller om programma's te verwijderen. Of ga zelf op zoek naar c:\garmin of c:\program files\garmin\mapsource\ om de achter gelaten bestanden te verwijderen.

Tevens heeft JaVaWa ook een programmaatje om MS van de PC te verwijderen. Mara die verwijderd ook kaarten. Even een backup maken van je kaarten met de GMTK is dus verstandig.

Of gebruik 1 van de concurent use versie van deze pagina, die kun je in een folder zetten, naast elke ander officieel geïnstalleerde MapSource versie.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “JaVaWa GMTK & JDM & RTWtool”